V společnosti Algarin Work s.r.o. poskytujeme zprostředkovatelské personální služby zejména v oblasti strojírenského průmyslu. Dále působíme v oblasti automobilového, elektrotechnického průmyslu a stavebnictví.
Zabezpečujeme služby šité na míru pro každého zákazníka ve výše zmíněných oblastech výroby na základě analýzy potřeb klienta.
Nabízíme kvalitní pracovní sílu a kvalitní výběr pracovníků na zajištění jakékoliv služby, kterou klient požaduje.
Nabízíme Vám PERSONÁLNÍ LEASING
Společnost Algarin Work je držitelem agenturního povolení.
Jsme poskytovatelem personálních služeb formou personálního leasingu. Pomáháme klientovi snižovat náklady v náborovém procesu a také náklady na zaměstnance jsou zpřehledněné a klient zaznamená také značnou úsporu personálních nákladů. Dokážeme flexibilně reagovat na nedostatek kvalifikované i nekvalifikované pracovní síly. Klient nemusí řešit zdlouhavé výběrové procesy. Klademe důraz na kvalitu a stabilitu leasingových pracovníků.
Nabízíme Vám také OUTSOURCING
Preferujeme osobní schůzku a rozhovor o možné spolupráci. Detailně klientovi přiblížíme výhody outsourcingu (smlouvy o dílo- kooperace).Nabízíme kvalitní a ověřený systém reakce na Vaše potřeby v provozu. Rychlý a efektivní nábor a hlavně nástup pracovníků do provozu.
- Nabízíme službu, kde garantujeme kvalitu.
- V případě nespokojenosti zabezpečíme okamžitou výměnu pracovníka do 3-5 dnů.
- Žádné starosti s nemocenskou, dovolenou, náhradou příjmu, paragrafy, OČR a ani jiné sociální balíčky, které by klient musel platit jako za své kmenové zaměstnance. Tyhle položky platí Algarin Work.
- Snižujeme fluktuaci zaměstnanců dodáním 10-15-20 % externích pracovníků do podniku.
- V případě snížení počtu zakázek klient jednoduše změní požadavek formou objednávky. Žádné extra poplatky navíc za odstupné pracovníkům v případe ukončení nebo snížení požadavek.
- Žádných 50-60-70-80 % náhrady příjmu v případě poklesu výroby, žádné svátky ani letní odstávky/ dovolené nebudou klienta stát nic navíc. Žádné odstupné v případě ukončení zaměstnance.
Abychom Vám zabezpečili plynulý chod výroby, na každý projekt je určený koordinátor naší společnosti. Nad 25 zaměstnanců na zakázce naše společnost určí lídra /mistra pracovní směny. Klient se nestará o žádné personální úkony, spracovaní mzdy jako je to u agentúr práce. Naším cílem je zjednodušit klientovi administrativní povinnosti.
Nabízená služba je jednoduchá. Jedna smlouva o dílo, jedna smlouva o pronájmu prostoru, jedna objednávka na měsíční bázi, jedno potvrzení o odevzdání díla na měsíční bázi, jedna faktura na měsíční bázi.
Věříme, že jsme ti správní partneři, kterých si mnoho klientů vybere do spolupráce.